Hemma

Storvreta tar emot bortasvagt Team Thorengruppen

29 november 2017 11:30
Matchguide

Storvreta tuffar på och har endast en nollpoängare denna säsong. Idag kommer Team Thorengruppen på besök, ett lag som haft det desto tuffare och har fortfarande inte tagit någon poäng på bortaplan.

Storvreta - Team Thorengruppen

Fem senaste Storvreta: V, F, V, V, V

Fem senaste Team Thorengruppen: F, F, F, F, F

Storvreta studsade snabbt tillbaka efter säsongens första nollpoängare när man vann mot Höllviken med 9-3 under söndagen. Hemmalaget har som sagt bara förlorat en match efter full tid, dock har man två övertidsförluster på kontot, vilket innebär att laget parkerat på en andraplats i tabellen. Uppsalalaget är dessutom det lag som släppt in minst mål denna säsong, på 13 matcher har de endast släppt in 57 bollar. Något att bita i för kvällens gäster.

Team Thorengruppen har en desto dystrare form bakom sig. Gästerna har endast två vinster i bagaget och har fortfarande inte tagit någon poäng på bortaplan. Team Thorengruppen ligger just nu på sistaplats i tabellen och har tre poäng upp till Sirius, ska det utrymmet inte bli allt för stort är poäng i kvällens möte oerhört viktigt.

Du ser alla matcher från SSL Herr live på webben. Följ Storvreta-Team Thorengruppen via SSL Play.