28 Jan 1 match
03 Mar 2 matcher
09 Mar 2 matcher

Medlemskap i Storvreta IBK

För dig som vill bli medlem i Storvreta IBK kan du ansöka via länken www.laget.se/STORVRETAIBK/member  så kommer din ansökan att behandlas så snart vi har möjlighet.

Som medlem i Storvreta IBK gäller följande:

• Ha rätt att delta i sammankomster som anordnas för medlemmar.
  • Ha rätt till information om föreningens angelägenheter.
  • Ha rösträtt samt yttrande- och förlagsrätt på den årliga föreningsstämman.
  • Ha möjlighet att välja in personer till styrelsen.
  • Ha möjlighet att skicka in motioner om förändringar i föreningens verksamhet.
  • Du ska följa föreningens stadgar och beslut som fattas av föreningsorgan samt följa i §3 nämnda organisationers stadgar, bestämmelser och beslut.
  • Betala de avgifter som beslutas av föreningen.

Det är beslutat att separera medlemsavgiften och tränings-, tävlingsavgiften. Detta för att få medlemsavgiften att ligga kalenderår och överensstämma med SIBK:s årsmötesdatum samt tränings- och tävlingsavgiften för att överensstämma med SIBK:s verksamhetsår.

Medlemsavgiften faktureras årsvis i januari varje år.

Medlemsavgiften 300:- kr faktureras årsvis i januari varje år. Medlemmsår = 1/1-31/12.

Tränings- och tävlingsavgiften kommer som vanligt vid säsongstart i slutet av augusti.

För att ha rösträtt vid sommarens årsmöte ska medlemsavgiften vara betald senast 14 dagar innan mötet. Årsmöten ska hållas senast den 25 juli varje år.

Vänliga hälsningar

Bli stödmedlem i Storvreta IBK!

Det kostar 300 kr och ingår 1 biljett till varfri kvartsfinalsmatch 19/20 samt rösträtt på årsmöte.

Ansökan sker via laget.se på följande länk https://www.laget.se/STORVRETAIBK/Member, så kommer faktura.

Medlemskap gäller 1 år från inbetalningsdatumet.

Biljett löses sen genom att maila kansliet [email protected].