Storvreta Summercamp 2025

Välkommen till årets upplaga av Storvreta Summercamp 2025.

Under ledning av spelare och tränare från våra representationslag kommer ni få uppleva en vecka fylld med innebandy och en möjlighet att träffa kompisar som delar din passion för innebandy.

Plats:

IFU Arena

Adress: Råbyvägen 77, 754 60 Uppsala

Telefon: +46 (0) 18 20 10 10

E-post: [email protected]

Grupperna:

Grupp 1: Pojkar 10-11

Grupp 2: Pojkar 12-13

Grupp 3: Pojkar 12-13

Grupp 4: Pojkar 12-13 

Grupp 5: Pojkar 14

Grupp 6: Pojkar 15

Grupp 7: Pojkar 16 

Grupp 8: Flickor 10-12

Grupp 9: Flickor 13-14

Grupp 10: Flickor 15-17

Incheckning:

Datum: Måndag den 11 augusti

Tid: 08:30-09:00

Plats:

IFU, Torget (utomhus vid huvudingången)

Dina gruppledare tar emot dig på Torget och gör upprop. De kommer ha skyltar som visar gruppnummer och ålder. Deltagarna i grupp 2, 3 och 4 blir indelade efter uppropet. 

Träningsutrustning:

Skor för träning inomhus

Skor för träning utomhus

Innebandyutrustning 

Vattenflaska

Glasögon

Träningsshorts

Extra träningströja

Extra träningsstrumpor

Handduk

Dagsschema:

Måndag:

08:30-09:00 Upprop

09:15-14:45 Innebandypass, fyspass , teoripass (inkl. lunch och mellanmål)

14:45-15:00 Avslut med sina gruppledare

Tisdag-torsdag:

09:00 Samling med gruppledarna vid gruppens tilldelade omklädningsrum

09:15-14:45 Innebandypass, fyspass , teoripass (inkl. lunch och mellanmål)

14:45-15:00 Avslut med sina gruppledare

Fredag:

09:00 Samling med gruppledarna vid gruppens tilldelade omklädningsrum
09:15-13:45 Turneringsspel

13:45-14:00 Gemensam avslutning

Mat:

Lunch kommer serveras i IFU Restaurangen mellan ca 11:30-12:30 (gruppvis)

Meny kommer inom kort. 

Specialmat: Laktosfritt, Glutenfritt, Vegetarisk eller andra önskemål kommer serveras varje dag. 

Mellanmål: Dryck, smörgås, frukt

Ta gärna med något extra att äta och dricka.

För anhöriga:

Varje morgon och efter dagens sista pass samlar gruppledarna sin grupp vid sitt tilldelade omklädningsrum.

Sjukvård finns på plats om olyckan skulle vara framme.

Meddela campansvariga om deltagaren behöver avvika från dagsschemat eller vid sjukdom.


Förhinder/återbud


Betalningen görs i samband med anmälning. Det går att dela upp betalningen. Alla priser inkluderar en administrationsavgift på 500kr. Administrationsavgiften är inte återbetalningsbar. 

Om ni skulle få ändrade planer eller förhinder återbetalar vi hela anmälningsavgiften (exkl. admin.avgift) till och med 20 juli 2025 och halva anmälningsavgiften till och med 4 augusti 2025. 

Vid avbokningar efter 4 augusti 2025 återbetalas avgiften endast om ni har sjukintyg.

Kontaktperson och campansvariga:

Fredrik Nybäck, +46 (0) 70 647 48 49  

Lina Andrén, +46 (0) 72 538 38 31.

Epost: [email protected]

Storvreta Summercamp 2025

Welcome to this year's edition of Storvreta Summercamp 2025.

Under the leadership of players and coaches from our representative teams, you will experience a week filled with floorball and an opportunity to meet friends who share your passion for floorball.

Location:

IFU Arena

Address: Råbyvägen 77, 754 60 Uppsala

Phone: +46 (0) 18 20 10 10

Email: [email protected]

Groups:

Group 1: Boys 10-11

Group 2: Boys 12-13

Group 3: Boys 12-13

Group 4: Boys 12-13

Group 5: Boys 14

Group 6: Boys 15

Group 7: Boys 16

Group 8: Girls 10-12

Group 9: Girls 13-14

Group 10: Girls 15-17

Check-in:

Date: Monday, August 11

Time: 08:30-09:00

Location:

IFU, Torget (outdoors by the main entrance)

Your group leaders will welcome you and check you in at the Torget. They will have signs showing your group number and age. Groups 2, 3 and 4 will be divided after the call.

Training equipment:

Shoes for indoor training

Shoes for outdoor training

Floorball equipment

Water bottle

Glasses

Training shorts

Extra training shirt

Extra training socks

Towel

Daily schedule:

Monday:

08:30-09:00 Roll call

09:15-14:45 Floorball session, physical training, theory session (incl. lunch and snack)

14:45-15:00 End with your group leaders

Tuesday-Thursday:

09:00 Meeting with the group leaders at the group's assigned locker room

09:15-14:45 Floorball session, physical training, theory session (incl. lunch and snack)

14:45-15:00 End with your group leaders

Friday:

09:00 Meeting with the group leaders at the group's assigned locker rooms

09:15-13:45 Tournament games

13:45-14:00 Joint closing

Food:

Lunch will be served in the IFU Restaurant between approximately 11:30-12:30 (group by group)

Menu coming soon.

Special food: Lactose-free, Gluten-free, Vegetarian or other requests will be served every day.

Snack: Drink, sandwich, fruit

Feel free to bring something extra to eat.

For relatives:

Every morning and after the last session of the day, the group leaders gather their group at their assigned locker room.

Medical care is on site in case of an accident.

Notify the camp manager if the participant needs to deviate from the daily schedule or in case of illness.

Obstacles/cancellations

Payment is made when registering. Payment can be split. All prices include an administration fee of SEK 500. The administration fee is non-refundable.

If you have changed plans or are prevented from attending, we will refund the entire registration fee (excl. administration fee) up to and including July 20, 2025 and half the registration fee up to and including August 4, 2025.

For cancellations after August 4, 2025, the fee will only be refunded if you have a medical certificate.

Contact person and camp manager:

Fredrik Nybäck, +46 (0) 70 647 48 49

Lina Andrén, +46 (0) 72 538 38 31.

Epost: [email protected]