Söndag
11 Dec 2 matcher
Lördag
17 Dec 1 match
Söndag
18 Dec 1 match
Onsdag
28 Dec 1 match
Onsdag
04 Jan 1 match
Söndag
08 Jan 1 match
Lördag
14 Jan 1 match
Söndag
15 Jan 2 matcher
Fredag
20 Jan 1 match
Lördag
21 Jan 1 match
Söndag
22 Jan 1 match
Söndag
29 Jan 1 match
Tisdag
07 Feb 1 match
Lördag
11 Feb 1 match
Söndag
12 Feb 1 match
Onsdag
15 Feb 1 match
Fredag
17 Feb 2 matcher
Söndag
26 Feb 2 matcher
Onsdag
01 Mar 1 match
Lördag
04 Mar 1 match
Söndag
05 Mar 1 match
Lördag
11 Mar 1 match
Söndag
12 Mar 1 match

Varför samarbeta med Storvreta IBK?

Storvreta IBK känner en stor respekt och ett stort ansvar gentemot våra samarbetspartners. Vår tydliga och uttalade målsättning är att vi skall skapa affärsnytta och en trevlig samvaro för alla våra partners, stora som små. Partnerskapet skall vara en bra investering för båda parter, som bygger på win-win och synergieffekter mellan två starka varumärken.
 

Idrott och affärer

Att synas i positiva sammanhang bland idrottsintresserade är oftast en relativt blygsam investering samtidigt som idrottsrörelsen är ett viktigt inslag i samhället. Storvreta IBK jobbar med en mycket bred ungdomssektion som hjälper ungdomar att komma rätt i livet, med hjälp av en meningsfull sysselsättning och en uppfostrande social samvaro etc. Företag som syns med Storvreta IBK når en bred målgrupp och ett engagerat umgänge med andra starka varumärken, vilket ger mycket good-will.
 

Sponsringens roll i företaget

Sponsring är till skillnad från annan marknadsföring långtidsverkande. Kunder och anställda känner sig stolta över att se varumärket i olika positiva sammanhang. Därför är varumärkessponsring en viktig del av marknadsföringen.

* Internt – personalfrämjande aktiviteter, friskvård, mötesplats

* Reklam – del av företagets reklaminvesteringar

* PR – företaget ”talar om” i övrig media att man sponsrar och varför man gör det

* Försäljning – företaget bygger upp kampanjer/teman baserat på sponsringen riktat mot konsumenter
 

3 st delar som ska integreras med varandra för att få ut maximal effekt av sponsringen:

* Exponering – är uppvisande av företagets varumärke, produkt eller logotyp

* Relation – möjligheten att nå nya kunder via Storvreta IBKs partnernätverk. Dessutom kundvård, personalvård, friskvård och utbildning

* Kommunikation/kommers – en möjlighet för partners att sälja och kommunicera produkter via Storvreta IBKs aktiviteter och events
 
Försäljnings- och Marknadschef: Hannes Öhman
Telefon:  0735 - 19 14 14
E-post: [email protected]

 

Gynna våra partners, de gynnar oss!

Här presenteras de företag som stödjer vår verksamhet och som valt profilstarka Storvreta IBK som samarbetspartner