Fredag
12 Nov 1 match
Lördag
13 Nov 1 match
Onsdag
17 Nov 1 match
Onsdag
24 Nov 1 match
Söndag
12 Dec 1 match
Lördag
18 Dec 2 matcher
Måndag
27 Dec 1 match
Onsdag
29 Dec 1 match
Onsdag
05 Jan 1 match
Torsdag
06 Jan 1 match
Lördag
08 Jan 1 match
Onsdag
12 Jan 1 match
Lördag
15 Jan 1 match
Tisdag
18 Jan 1 match
Söndag
23 Jan 1 match
Torsdag
27 Jan 2 matcher
Lördag
29 Jan 1 match
Söndag
30 Jan 1 match
Fredag
11 Feb 1 match
Söndag
13 Feb 1 match
Tisdag
15 Feb 1 match
Söndag
20 Feb 2 matcher
Onsdag
23 Feb 1 match
Söndag
27 Feb 2 matcher

Varför samarbeta med Storvreta IBK?

Storvreta IBK känner en stor respekt och ett stort ansvar gentemot våra samarbetspartners. Vår tydliga och uttalade målsättning är att vi skall skapa affärsnytta och en trevlig samvaro för alla våra partners, stora som små. Partnerskapet skall vara en bra investering för båda parter, som bygger på win-win och synergieffekter mellan två starka varumärken.
 

Idrott och affärer

Att synas i positiva sammanhang bland idrottsintresserade är oftast en relativt blygsam investering samtidigt som idrottsrörelsen är ett viktigt inslag i samhället. Storvreta IBK jobbar med en mycket bred ungdomssektion som hjälper ungdomar att komma rätt i livet, med hjälp av en meningsfull sysselsättning och en uppfostrande social samvaro etc. Företag som syns med Storvreta IBK når en bred målgrupp och ett engagerat umgänge med andra starka varumärken, vilket ger mycket good-will.
 

Sponsringens roll i företaget

Sponsring är till skillnad från annan marknadsföring långtidsverkande. Kunder och anställda känner sig stolta över att se varumärket i olika positiva sammanhang. Därför är varumärkessponsring en viktig del av marknadsföringen.

* Internt – personalfrämjande aktiviteter, friskvård, mötesplats

* Reklam – del av företagets reklaminvesteringar

* PR – företaget ”talar om” i övrig media att man sponsrar och varför man gör det

* Försäljning – företaget bygger upp kampanjer/teman baserat på sponsringen riktat mot konsumenter
 

3 st delar som ska integreras med varandra för att få ut maximal effekt av sponsringen:

* Exponering – är uppvisande av företagets varumärke, produkt eller logotyp

* Relation – möjligheten att nå nya kunder via Storvreta IBKs partnernätverk. Dessutom kundvård, personalvård, friskvård och utbildning

* Kommunikation/kommers – en möjlighet för partners att sälja och kommunicera produkter via Storvreta IBKs aktiviteter och events
 
Försäljnings- och Marknadschef: Hannes Öhman
Telefon:  0735 - 19 14 14
E-post: [email protected]

 

Gynna våra partners, de gynnar oss!

Här presenteras de företag som stödjer vår verksamhet och som valt profilstarka Storvreta IBK som samarbetspartner