Fredag
09 Apr 1 match
Lördag
10 Apr 1 match
Måndag
12 Apr 1 match
Onsdag
14 Apr 1 match
Fredag
16 Apr 1 match
Söndag
02 Maj 1 match
Söndag
19 Sep 2 matcher
Lördag
25 Sep 2 matcher
Lördag
02 Okt 1 match
Söndag
03 Okt 1 match
Söndag
10 Okt 2 matcher
Lördag
23 Okt 1 match
Söndag
24 Okt 1 match
Söndag
31 Okt 2 matcher
Lördag
06 Nov 1 match
Tisdag
09 Nov 1 match
Onsdag
10 Nov 1 match
Fredag
12 Nov 1 match
Lördag
13 Nov 1 match
Onsdag
17 Nov 1 match
Onsdag
24 Nov 1 match
Söndag
12 Dec 1 match
Lördag
18 Dec 2 matcher

Varför samarbeta med Storvreta IBK?

Storvreta IBK känner en stor respekt och ett stort ansvar gentemot våra samarbetspartners. Vår tydliga och uttalade målsättning är att vi skall skapa affärsnytta och en trevlig samvaro för alla våra partners, stora som små. Partnerskapet skall vara en bra investering för båda parter, som bygger på win-win och synergieffekter mellan två starka varumärken.
 

Idrott och affärer

Att synas i positiva sammanhang bland idrottsintresserade är oftast en relativt blygsam investering samtidigt som idrottsrörelsen är ett viktigt inslag i samhället. Storvreta IBK jobbar med en mycket bred ungdomssektion som hjälper ungdomar att komma rätt i livet, med hjälp av en meningsfull sysselsättning och en uppfostrande social samvaro etc. Företag som syns med Storvreta IBK når en bred målgrupp och ett engagerat umgänge med andra starka varumärken, vilket ger mycket good-will.
 

Sponsringens roll i företaget

Sponsring är till skillnad från annan marknadsföring långtidsverkande. Kunder och anställda känner sig stolta över att se varumärket i olika positiva sammanhang. Därför är varumärkessponsring en viktig del av marknadsföringen.

* Internt – personalfrämjande aktiviteter, friskvård, mötesplats

* Reklam – del av företagets reklaminvesteringar

* PR – företaget ”talar om” i övrig media att man sponsrar och varför man gör det

* Försäljning – företaget bygger upp kampanjer/teman baserat på sponsringen riktat mot konsumenter
 

3 st delar som ska integreras med varandra för att få ut maximal effekt av sponsringen:

* Exponering – är uppvisande av företagets varumärke, produkt eller logotyp

* Relation – möjligheten att nå nya kunder via Storvreta IBKs partnernätverk. Dessutom kundvård, personalvård, friskvård och utbildning

* Kommunikation/kommers – en möjlighet för partners att sälja och kommunicera produkter via Storvreta IBKs aktiviteter och events
 
Försäljnings- och Marknadschef: Hannes Öhman
Telefon:  0735 - 19 14 14
E-post: [email protected]

 

Gynna våra partners, de gynnar oss!

Här presenteras de företag som stödjer vår verksamhet och som valt profilstarka Storvreta IBK som samarbetspartner