Lördag
30 Dec 1 match
Onsdag
03 Jan 1 match
Lördag
06 Jan 1 match
Lördag
13 Jan 1 match
Lördag
20 Jan 1 match
Måndag
22 Jan 1 match
Lördag
27 Jan 1 match
Lördag
10 Feb 1 match
Lördag
17 Feb 1 match
Onsdag
21 Feb 1 match
Söndag
03 Mar 1 match
Onsdag
06 Mar 1 match
Lördag
09 Mar 1 match
Lördag
16 Mar 1 match
Fredag
22 Mar 1 match
Söndag
24 Mar 1 match
Tisdag
26 Mar 1 match
Fredag
29 Mar 1 match
Söndag
31 Mar 1 match
Onsdag
03 Apr 1 match
Fredag
05 Apr 1 match

Varför samarbeta med Storvreta IBK?

Storvreta IBK känner en stor respekt och ett stort ansvar gentemot våra samarbetspartners. Vår tydliga och uttalade målsättning är att vi skall skapa affärsnytta och en trevlig samvaro för alla våra partners, stora som små. Partnerskapet skall vara en bra investering för båda parter, som bygger på win-win och synergieffekter mellan två starka varumärken.
 

Idrott och affärer

Att synas i positiva sammanhang bland idrottsintresserade är oftast en relativt blygsam investering samtidigt som idrottsrörelsen är ett viktigt inslag i samhället. Storvreta IBK jobbar med en mycket bred ungdomssektion som hjälper ungdomar att komma rätt i livet, med hjälp av en meningsfull sysselsättning och en uppfostrande social samvaro etc. Företag som syns med Storvreta IBK når en bred målgrupp och ett engagerat umgänge med andra starka varumärken, vilket ger mycket good-will.
 

Sponsringens roll i företaget

Sponsring är till skillnad från annan marknadsföring långtidsverkande. Kunder och anställda känner sig stolta över att se varumärket i olika positiva sammanhang. Därför är varumärkessponsring en viktig del av marknadsföringen.

* Internt – personalfrämjande aktiviteter, friskvård, mötesplats

* Reklam – del av företagets reklaminvesteringar

* PR – företaget ”talar om” i övrig media att man sponsrar och varför man gör det

* Försäljning – företaget bygger upp kampanjer/teman baserat på sponsringen riktat mot konsumenter
 

3 st delar som ska integreras med varandra för att få ut maximal effekt av sponsringen:

* Exponering – är uppvisande av företagets varumärke, produkt eller logotyp

* Relation – möjligheten att nå nya kunder via Storvreta IBKs partnernätverk. Dessutom kundvård, personalvård, friskvård och utbildning

* Kommunikation/kommers – en möjlighet för partners att sälja och kommunicera produkter via Storvreta IBKs aktiviteter och events
 
Försäljnings- och Marknadschef: Hannes Öhman
Telefon:  0735 - 19 14 14
E-post: [email protected]

 

Gynna våra partners, de gynnar oss!

Här presenteras de företag som stödjer vår verksamhet och som valt profilstarka Storvreta IBK som samarbetspartner