Idag 1 match

Andreas Stefansson ”Otroligt kul såklart!”

3 maj 2022 08:45

Andreas Stefansson summerar säsongen och blickar mot sommarens Storvreta Summercamp.

Hur skulle du summera lagets SSL-säsong?
− Underkänt. Vi är inte nöjda med resultatet och nu är det upp till oss att få ändring på det till nästa säsong.

Hur skulle du summera din egen säsong?
− Jag är inte nöjd. Jag ska göra allt jag kan för att komma tillbaka starkare nästa säsong, fortsätter han.

Hur var det att kunna ha publikfester i IFU Arena igen?
− Otroligt kul såklart! Ser fram emot ännu fler nästa säsong.

I sommar väntar sen Storvreta Summercamp, vad ska de som har dig som tränare förvänta sig?
− Fullspäckade dagar med mycket lärande men framför allt väldigt många roliga stunder med nya bekantskaper.

Har du några försäsongstips till alla Storvreta Summercamp deltagare så de kan förbereda sig?
− Spela, spela, spela så mycket innebandy det bara går. Ute, inne var som helst, avslutar Andreas Stefansson.

Storvreta Summercamp tar plats i IFU Arena 1-5 augusti 2022 och riktar sig till spelare födda 2007-2012.

Läs mer och anmäl dig till Storvreta Summercamp här!