Ica Kvantum Gränby bjuder till derbyfest!

19 januari 2023 09:35

Derbyts matchvärd Ica Kvantum Gränby har massor planerat inför morgondagens derby. Det inleds med food truck vid entrén 17:00 och avslutas med DJ Sush på After Game och ett erbjudande i baren i IFU Arena.

Nu på fredag, 20 januari, är det dags för derby i SSL mot Hagunda IF i IFU Arena. Det skiljer en del mellan lagen i tabellen men senast ett lag från nedre delen av tabellen kom på besök blev det en sannerligen tuff resa som slutade i förlust.

Derbyt tekar i gång 18:30 i IFU Arena, säkra dina biljetter till fredagens derby här!

Skulle du vara Hagundasupporter så kan du boka plats på sektion B och O här.

Storvretas senaste match var semifinalen av Svenska Cupen mot IBF Falun där man fick med sig en härlig 10-6 seger. För Hagunda blev senaste matchen en otroligt viktig seger på övertid med 8-7 mot AIK i SSL, så båda lagen har vind i sina segel.

När det är derby väntas det alltid fest, på plan och utanför. Men innan tekning kommer det vara dags för vårt senaste nyförvärv, Sakarias Ulriksson, att skriva på sitt kontrakt och träffa sin nya publik.

På plan kan vi förvänta oss mycket känslor, fysiska närkamper och snygga mål. Utanför planen har dagens matchvärd ICA Kvantum Gränby stora planer.

ICA Kvantum Gränby – Bäst på mat och stolt sponsor av Storvreta IBK.
Redan klockan 17:00 öppnar entrén imorgon med en välkomnande food truck utanför. Det kommer vara godisregn under matchen och i andra paus väntar kundvagncurling med tre från publiken som har chans att vinna riktigt fina priser. Sen efter matchen är det After game med DJ Sush på Terrassen fram till 23:00 med erbjudande i baren i en timme efter matchen.

Vi gillar lokal idrott hälsar de på ICA Kvantum Gränby. Varmt välkommen till ICA Kvantum i Gränby - Butikernas butik i Sverige! Läs mer på deras hemsida här.

Missa inte heller att du kan boka in dig på Terrassen inför matchen och ladda upp med god middag. Du hittar menyn och bokning på vår biljettsida här. Notera att middagsbokningen stänger 24h innan matcherstart.