Tre snabba inför premiären med Oskar Enquist

4 september 2023 08:28

Inför SSL-premiären hemma i IFU Arena söndag den 17 september har SSL-laget fått svara på tre frågor, här hittar du Oskar Enquists svar.

Vem avgör SSL-premiären?
− SSL-premiären kommer Onja att avgöra, han är enligt mig en komplett innebandyspelare och fantastik kille, Onja avgör.

Vilken match ser du mest fram emot under säsongen?
− Alla hemmamatcher är det något speciellt kring, vår hemmapublik och klacken Red Eagles gör att dessa matcher är speciella, så längtar efter alla hemmamatcher lite extra, Falun hemma får nog bli den matchen jag ser mest fram emot under grundserien.

Vad tror du blir roligast den här säsongen?
− Oj! Det är mycket som är kul, omklädningsrummet, träningarna, matcherna, resorna, PUBLIKEN. Det absolut roligaste enligt mig kommer nog bli att träffa killarna i laget varje dag och att vinna matcher framför vår publik, de två sakerna är det jag ser fram emot mest!

Söndag den 17 september 18:30 tar vi emot Team Thorengruppen SK i IFU Arena i vår SSL-premiär! Håll ögonen på våra kanaler för information om biljettsläpp.

Säkra ditt säsongskort här!

Säkra dina biljetter till hemmapremiären här!