Idag 1 match

Säkra biljetter till söndagens kvartsfinal!

27 mars 2024 12:03

Nu har vi släppt biljetter till söndagens kvartsfinal 5 där samtliga vuxenbiljetter kostar 100:- och ungdom/pensionär enbart 70:-, oavsett plats. Avgörs kvartsfinalsserien på söndag?

Säkra biljetter här!

Efter gårdagens högdramatiska kvartsfinal som fick avgöras på övertid så står det nu 2-1 i matcher till Storvreta IBK.

På fredag väntar kvartsfinal 4 i Jönköping, vid seger där och Storvreta IBK får med sig en matchboll till söndagens hemmamatch.

Publikens stöd är viktigare än någonsin, säkra dina platser här nu och skapa en slutspelsfest som lyfter Storvreta IBK till seger och semifinal?

På Terrassen serveras på söndag helstekt fläskfilé på ratatouillebädd med hasselbackspotatis, haricots vertes och pepparsås. Respektive vegansk dhalgryta med basmatiris och myntayogurth.

Du kan boka din plats på Terrassen på vår ordinarie biljettsida här.