Idag 1 match

Dags för den tredje kvartsfinalen!

26 mars 2024 06:30

Ikväll är det dags att ta emot Jönköpings IK i IFU Arena i den tredje kvartsfinalen i bäst av sju, välkommen på underhållning i världsklass!

Matchstart 18:30, säkra dina biljetter här!

I den första kvartsfinalen hemma i IFU Arena var det äver 2300 åskådare på plats och stämningen var magisk! Vi hoppas på liknande stämning ikväll och behöver din hjälp för att nå dit!

Vi ses i IFU Arena!

Storvretahjärtat
Vi vänder oss främst till de engagerade supportrar som har egen inkomst och känner att de har råd att ge en slant när de är som gladast - när vi vunnit!

Storvreta IBK har Sveriges bästa innebandyfans och Storvretahjärtat ger er en möjlighet att hjälpa klubben nå sina högt uppsatta mål.

Man kan välja att stödja laget i Allsvenskan och/eller SSL och alla som är en del av Storvretahjärtat får ta med en kompis på match i Allsvenskan eller SSL, gratis!

Läs mer och bli en del av Storvretahjärtat här!