Idag 1 match

Storvreta IBK Skills Camp 2024

Datum: Vecka 8, 19–21 februari
Plats: IFU Arena
Åldergrupper: Pojkar och flickor födda 2008–2009 och pojkar och flickor födda 2010–2011

Anmäl er här nu!

SISTA ANMÄLNINGSDAG ÄR 31 JANUARI!

Under Sportlovet kommer IFU Arena att vibrera av innebandyglädje när det är dags för Storvreta IBK Skills Camp, ett tredagars innebandyläger för de som vill ta nästa steg i sin individuella utveckling. Genom mindre grupper får deltagaren betydligt mer tid med boll och det skapas ett större utrymme för individuell feedback.

Storvreta IBK Skills Camp vänder sig till pojkar och flickor födda 2008-2011 som har ambitionen att ta nästa steg i sin utveckling.

Varför delta?
Ta nästa steg i din individuella utveckling genom att ansluta dig till vårt innebandyläger. Här är några höjdpunkter som du inte vill missa:

* Elittränare med erfarenhet: Våra tränare har stor erfaren. Under Storvreta IBK Skills Camp förstår vi vikten av att lyfta fram varje deltagares individuella styrkor och för att säkerställa maximal utveckling har vi skapat mindre gruppervilket ger varje deltagare dedikerad tid och uppmärksamhet för att verkligen fördjupa sig i sina individuella färdigheter. Vår expertis och erfarenhet från erfarna tränare kommer att vara en direkt källa till vägledning och förbättring.

* Inspirerande elitspelare: Under Storvreta IBK Skills Camp kommer elitspelare från den absoluta toppen i innebandyvärlden närvara vilket ger dig som deltagare den ovärderliga förmånen att dra nytta av deras professionella erfarenhet.

* Personlig utveckling i mindre grupper: Upptäck fördelarna med träning i mindre grupper för en mer personlig och fokuserad utveckling. Genom separata kill- och tjejgrupper, får du utvecklas tillsammans med en driven grupp spelare som delar samma önskan om att ta sitt spel till nästa nivå.

* Föreläsningar och samtal: Inspireras genom föreläsningar och samtal med elitspelare och tränare, där du kan få insikter och råd för din egen utveckling. Genom att förstå med konkreta förbättringspunkter ökar motivationen att fortsätta driva på sina färdigheter, oavsett om det handlar om dribblingsteknik, positionering eller andra grundläggande färdigheter som är avgörande för framgång i innebandy.

* Fysisk träning: Utveckla din fysiska förmåga genom både teoretisk och praktisk träning under lägret.Ingen kan förneka att en hög fysisk nivå är grundläggande för att nå sina mål, vare sig det är personliga prestationer eller professionell framgång. Under Storvreta IBK Skills Camp får du genomföra tester i spänst, explosivitet och rörlighet. Dina resultat lägger sedan grund till individuellt anpassade träningsprogram som du får ta med dig efter lägrets slut. Ge dig själv chansen att växa både fysiskt och mentalt!

* Videoanalys för direkt feedback: Under och efter träningspass har du möjlighet att få personlig insikt och feedback genom videouppspelningar. Se inte bara, utan förstå varje rörelse och teknisk detalj med hjälp av avancerad videoanalys. Det är inte bara träning – det är utbildning på en ny nivå.

Anmäl dig nu och ge dig själv verktygen för framgång med ökad förståelse och precision!

Pris: 2695 kr
I anmälningsavgiften ingår:
* Lunch
* T-shirt
* Mellanmål
* Planträningar
* Gymträningar
* Individuell feedback
* Föreläsningar

Ta chansen att ta ditt innebandyspel till nästa nivå! Anmäl dig nu och var med på ett läger som kommer att sätta fart på din utveckling.

Har du frågor eller funderingar kontakta oss på [email protected]

Vi ser fram emot att träffa dig på IFU Arena för tre dagar fyllda av innebandyglädje och utveckling!

Anmäl er här nu!

SISTA ANMÄLNINGSDAG ÄR 31 JANUARI!

Hälsningar, Storvreta IBK Skills Camp