Lördag
07 Okt 1 match
Onsdag
11 Okt 1 match
Lördag
14 Okt 1 match
Onsdag
18 Okt 1 match
Lördag
21 Okt 1 match
Söndag
29 Okt 1 match
Söndag
12 Nov 1 match
Onsdag
15 Nov 1 match
Söndag
19 Nov 1 match
Onsdag
22 Nov 1 match
Söndag
26 Nov 1 match
Onsdag
29 Nov 1 match
Söndag
03 Dec 1 match
Tisdag
12 Dec 1 match
Söndag
17 Dec 1 match
Tisdag
26 Dec 1 match
Onsdag
03 Jan 1 match
Lördag
06 Jan 1 match
Torsdag
11 Jan 1 match
Onsdag
17 Jan 1 match
Söndag
21 Jan 1 match
Torsdag
25 Jan 1 match
Lördag
27 Jan 1 match
Söndag
11 Feb 1 match
Tisdag
13 Feb 1 match
Lördag
17 Feb 1 match
Söndag
25 Feb 1 match
Onsdag
28 Feb 1 match

Varför samarbeta med Storvreta IBK?

Storvreta IBK känner en stor respekt och ett stort ansvar gentemot våra samarbetspartners. Vår tydliga och uttalade målsättning är att vi skall skapa affärsnytta och en trevlig samvaro för alla våra partners, stora som små. Partnerskapet skall vara en bra investering för båda parter, som bygger på win-win och synergieffekter mellan två starka varumärken.
 

Idrott och affärer

Att synas i positiva sammanhang bland idrottsintresserade är oftast en relativt blygsam investering samtidigt som idrottsrörelsen är ett viktigt inslag i samhället. Storvreta IBK jobbar med en mycket bred ungdomssektion som hjälper ungdomar att komma rätt i livet, med hjälp av en meningsfull sysselsättning och en uppfostrande social samvaro etc. Företag som syns med Storvreta IBK når en bred målgrupp och ett engagerat umgänge med andra starka varumärken, vilket ger mycket good-will.
 

Sponsringens roll i företaget

Sponsring är till skillnad från annan marknadsföring långtidsverkande. Kunder och anställda känner sig stolta över att se varumärket i olika positiva sammanhang. Därför är varumärkessponsring en viktig del av marknadsföringen.

* Internt – personalfrämjande aktiviteter, friskvård, mötesplats

* Reklam – del av företagets reklaminvesteringar

* PR – företaget ”talar om” i övrig media att man sponsrar och varför man gör det

* Försäljning – företaget bygger upp kampanjer/teman baserat på sponsringen riktat mot konsumenter
 

3 st delar som ska integreras med varandra för att få ut maximal effekt av sponsringen:

* Exponering – är uppvisande av företagets varumärke, produkt eller logotyp

* Relation – möjligheten att nå nya kunder via Storvreta IBKs partnernätverk. Dessutom kundvård, personalvård, friskvård och utbildning

* Kommunikation/kommers – en möjlighet för partners att sälja och kommunicera produkter via Storvreta IBKs aktiviteter och events
 
Robert Andersson
Försäljnings-/Marknadschef/Sales Director
Storvreta IBK
Tel.: +46 (0)761 85 20 95
Email.: [email protected]

 

Gynna våra partners, de gynnar oss!

Nedan presenteras de företag som stödjer vår verksamhet och som valt profilstarka Storvreta IBK som samarbetspartner

Huvudpartners:
Huvudpartner ByggConstruct Huvudpartner City Gross Huvudpartner EM Home Huvudpartner Mix Megapol Huvudpartner Nike Huvudpartner Returpapper Centralen Huvudpartner Stadium Huvudpartner Svenska Spel Huvudpartner Upplands Bilforum

Samarbetspartner:
Partner Andersson & Tillman Partner Byrå 4 Partner Ferrotaget Partner FolkpoolPartner Gimo Buss Partner Komson Partner Länsförsäkringar Lundqvist El Partner Markona Partner Restaurang Heat Partner SEAB Toni Reklam Partner Ultimate Performance Partner Uppsala Taxi Partner Visibia
Mediepartner:
Mediepartner Laget.se Mediepartner Mix Megapol Mediepartner Uppsala Tidningen

Partner:
Adecco
Ahlford Advokatbyrå
Binab
BT Ventilation
Cutterway
Gränby Centrum
JM Bygg
Nordea
Ramirent
Restaurang Heat
Sandå Måleri
Shell/7-Eleven
sponsra.se
StatSoft
Tuneip
Uggelsta Ägg
Upplands Energi
Upplands Schakt
Uppsala Golfklubb
Uppsala Vatten
Öregrund Bygg