Storvreta IBK Play!

10 april 2024 12:49
Förening

Tillsammans med Solidsport är det nu dags att presentera Storvreta IBK Play.

Storvreta IBK Play är en streamingtjänst som gör det möjligt för dig att komma närmare Storvreta IBK och alla våra lag. För 79kr/månad kan du välja att följa ett lag eller för 149kr/månad så kan du ta del av allt på Storvreta IBK Play.

Här tar du del av intervjuer inför och efter matcherna samt får nyheter och inslag från våra elitlag. I de olika Lagkanalerna sänds juniorlagens- och ungdomslagens matcher med hjälp av AI-Kameror.

Det finns också en del exklusivt innehåll som finns på kanalen gratis, du hittar Storvreta IBK Play här!

Du hittar till exempel intervjuer med båda coacher, Jyri Korsman och Mika Kohonen, från gårdagens semifinal gratis.

Som Föreningsabonnent – 149 kronor i månaden utan bindningstid – tar du del av ALLT på Storvreta IBK Play. Du får tillgång till alla lagkanaler samt vår exklusiva Premiumkanal där man hittar fördjupande intervjuer, bakom kulisserna-material, reportage och nedslag i dam- och herrspelarnas vardag.

Vårt ordinarie utbud på YouTube och hemsidan kommer fortsätta men med Storvreta IBK Play kommer du ännu närmare våra lag och får ta del av exklusivt innehåll.

Du hittar Storvreta IBK Play här!