Missa inte After Game på fredag!

19 mars 2024 12:45

Inför den första kvartsfinalen på fredag serveras det en härlig buffé på Terrassen och efter matchen är det After Game med intervjuer och innebandymingel!

Nu på fredag väntar den första kvartsfinalen av sju mot Jönköping och flera av våra partners bjuder på entrén, läs mer här!

Innan matchen öppnas terrassen 17.00 och buffén står framme till 19.00.

Fredagens meny innehåller en härlig After Workbuffé med pizza, hamburgare, spett på kyckling alternativt tofu, gratinerade tortillachips, ost, oliver, grillade grönsaker bröd, sallad och massa goda såser!

Efter matchen är det sen After Game uppe på Terrassen! Drygt 10-15 minuter efter matchens slut inleds After Game med Player’s Corner med intervjuer och sen är det innebandymingel med skön DJ fram till 22:00.

Det ryktas om att en det Storvretaprofiler är på plats under matchen för att hylla Mattias Samuelsson och väl kan dyka upp på Terrassen på fredag.

Säkra biljetter till matchen och middagen här

Välkommen upp till Terrassen!