Idag är det dags för match mot AIK!

21 januari 2018 09:05

Idag, söndag, 16:00 är det dags för match mot AIK IBF i IFU Arena och två kan se matchen för priset av en! Här kan du läsa på inför matchen och kika på Storvretas startuppställning.

Du köper dina biljetter till matchen mot AIK här.

Storvreta kommer från en vinst mot IBK Dalen med 0-4 i Umeå och är laddade inför chansen att spela framför sin hemmapublik igen. Efter AIKs seger mot Örebro ligger de på rätt sida nedflyttningstrecket men bara med två poäng tillgodo på Örebro. AIK ligger på ett prekärt läge i tabellen och kommer ge allt för att få med sig tre poäng från kvällens match.

Poängmässigt leds AIK fortsatt av den isländska poängmaskinen Andreas Stefansson som har 26 mål och 8 assist på 21 matcher. Och bakom bänken hittar vi Storvretabekantingen Magnus ”Binge” Jäderlund.

Storvreta jagar första positionen i SSL och är redo för en tuff match.
─Det krävs ett hårt jobb som alltid, det finns inga lätta matcher i år utan det gäller att vi kommer upp med en bra prestation, konstaterade Niklas Winroth inför eftermiddagens match mot AIK.

Missa inte att gå två och betala för en! Du köper dina biljetter till matchen mot AIK här.

Storvreta IBK startar som följer:
I mål
Viktor Klintsten