06 Jan 1 match
Måndag
22 Jan 1 match
27 Jan 1 match

Emil Lindblom ”Ger bra tändvätska”

14 maj 2022 10:35

Emil Lindblom summerar säsongen och blickar mot sommarens Storvreta Summercamp.

Hur skulle du summera lagets SSL-säsong?
− Lite svängig säsong där vi inte är helt nöjda såklart men som ger bra tändvätska inför försäsongen.

Hur skulle du summera din egen säsong?
− Min egen säsong skulle jag säga har varit klart bättre än tidigare med många fler matcher och ett större lugn. Ett stort steg i rätt riktning inför kommande säsong, konstaterar han.

Hur var det att kunna ha publikfester i IFU Arena igen?
− Väldigt kul med mycket publik igen. Publiken bidrar till att vi alla gör det lilla extra och får fram det bästa av oss.

I sommar väntar sen Storvreta Summercamp, vad ska de som har dig som tränare förvänta sig?
− Att ha kul och förhoppningsvis ge lite bra tips såklart.

Har du några försäsongstips till alla Storvreta Summercamp deltagare så de kan förbereda sig?
− Att hålla igång lite på sommaren och för målvakter att försöka få in något pass innan så inte knäna får någon chock, avslutar Emil Lindblom.

Storvreta Summercamp tar plats i IFU Arena 1-5 augusti 2022 och riktar sig till spelare födda 2007-2012. Early bird pris gäller till den 31/5 23:00 sen går anmälningskostnaden upp.

Läs mer och anmäl dig till Storvreta Summercamp här!