Upplands Bilforum förlänger med Storvreta IBK!

9 april 2020 07:25
Förening

Vi är mycket glada att kunna berätta att Upplands Bilforum valt att fortsätta som huvudpartner till Storvreta IBK i minst tre år till.

− Vi väljer att förlänga med Storvreta IBK tack vare att de vill, precis som vi, vara etta i Sverige, kriga om förstaplatsen och alltid bli bättre. Sen har Storvreta tagit ett enormt ansvar när det gäller sin elitlicens och det arbetet med den organisation de har, därför väljer vi att fortsätta säger Upplands Bilforums vice VD Michael Rasi (till höger i bilden).

Det är nog ingen Uppsalabo som missat de stripade KIA-bilarna som Storvretaspelarna susar omkring i och faktum är att Upplands Bilforum varit en huvudpartner till Storvreta i tre år. Det känns extra härligt i dessa tuffa tider för marknadschef Hannes Öhman att kunna avslöja denna förlängning.

− Att vi fortsätter vårt samarbete minst tre år till är fantastiska nyheter för oss. När de kom in för tre år sen var de en offensiv partner som ville bli bäst i Uppsala och Sverige och det rimmar med våra målsättningar så vi är otroligt glada att vi fortsätter samarbetet, säger Storvreta IBK:s marknadschef Hannes Öhman.

En härlig nyhet Upplands Bilforum har på gång är att man kan hyra en husvagn eller husbil för att kunna semestra runt om i Sverige i sommar!

När du vill köpa en ny eller begagnad bil, husbil eller husvagn är du alltid välkommen till vår huvudpartner Upplands Bilforum. De är en av de största återförsäljarna av Kia och är även auktoriserade återförsäljare för husvagnar och husbilar från Adria, Kabe eller Sun Living.

Besök deras välfyllda anläggning i Fyrislund. Där finns alltid en mängd nya och begagnade bilar i lager. De kommer att ta hand om dig på bästa sätt och hjälpa dig till den bästa affären för dina behov eller dröm.

Läs mer på Upplands Bilforums hemsida här.