Filip Langer har återvänt till Tjeckien!

17 november 2020 15:30

Efter några riktigt bra träningsveckor tillsammans med Storvreta IBK har Filip Langer nu åkt hem till familj och vänner i Tjeckien.

− Vi tackar allra ödmjukast Filip för denna gång. Han har verkligen bidragit till fart, kvalité och stämning i gruppen. Med stort hopp och stor tro på ett återseende så önskar vi Filip stort lycka till där nere! Konstaterar huvudtränare Oscar Lundin.

Under sin tid i Uppsala har Filip Langer tränat hårt med både SSL-laget och på egenhand på UP Uppsala och har visat framfötterna rejält.

− Jag vill säga tack till Storvreta IBK och alla som var omkring mig. Jag uppskattar verkligen denna chans, för tack vare denna möjlighet är jag redo att ta mitt spel till nästa nivå. Förhoppningsvis gjorde jag ett bra intryck på alla i Uppsala och jag hoppas se alla i Storvreta IBK igen någon gång i framtiden, säger Filip Langer.