DERBY och After Game på fredag!
Publicerad: 2023-11-30
Nu på fredag, 1 december, väntar derby hemma mot Hagunda IF följt av ett sprakande After Game på Terrassen.

Matchstart 18:30 i IFU Arena, säkra dina platser här!

Efter segern borta mot Kalmarsund 7-4 senast har Storvreta IBK åter tagit sig upp till förstaplatsen i SSL-tabellen och kommer gasa med full fart mot fredagens derby. På onsdag väntar semifinal av Champions Cup borta mot Falun men uppladdningen inför derbyt hemma mot Hagunda IF har redan börjat!

Hagunda IF har som väntat haft det tufft under hösten men har efter ett omskakande möte spelar de både tighare och tuffare och var inte långt ifrån en seger hemma mot Mullsjö senast. Samtidigt kvittar alla tidigare resultat när det kommer till derbyn och allt ställs på sin spets under en härlig match inför ett kokande IFU Arena.

Efter matchen ikväll är det After Game uppe på Terrassen! Drygt 10-15 minuter efter matchens slut inleds After Game med Player’s Corner med intervjuer och sen är det innebandymingel med skön DJ fram till 22:00.

Dagens matchvärd kommer att vara ICA Kvantum Gränby som bjuder till julfest den 2 december. Läs mer om dem på deras hemsida här.

Adam Troy