Nästa vecka är det publikmatch!

1 februari 2023 13:21

När AIK kommer på besök den 11 februari är det dags för publikmatchen där flera företag bjuder på inträdet.

Under en tuff period för alla där elstödet kommer först 20 februari har Storvreta IBK beslutat att det är dags för lite innebandystöd.

− Vi känner att vi tillsammans med våra fantastiska partners vill göra vad vi kan för att få fullsatta läktare och skapa en innebandyfest säger marknadschef Hannes Öhman.

Efter fler härliga matcher på hemmaplan med grym atmosfär lär det bli en ny publikfest när AIK kommer på besök. Genom åren har Storvreta IBK mot AIK IBF varit ett klassiskt möte som Hannes Öhman minns väl.

− Matcherna mot AIK har alltid framkallat lite extra känslor och härliga närkamper, lite av en derbykänsla fortsätter han.

Nu är det dock dags att bygga nya minnen med ett nytt lag när vi tar emot AIK den 11 februari.

Biljetterna släpps måndag 6 februari klockan 13.00 på våran ordinarie biljettsida så var redo och säkra din plats! Biljetten bjuder flera företag på, ni betalar endast en serviceavgift på 10kr per biljett.

Redan nu vill vi också passa på att tacka alla fantastiska företag som ställer upp för våra supporters och bjuder på inträdet till matchen, snart avslöjar vi vilka det är.