Dags för Dubbelmatch!

25 september 2021 06:57

Idag är det dags för dubbel hemmapremiär. Först ut är Storvreta IBK:s Allsvenskalag som tar emot Hammarby IF 14:00 och sen väntar ett historiskt första derby mot Hagunda IF i SSL kl. 17:00, båda i IFU Arena A.

I Allsvenskan Östra har Storvreta fått en kanonstart med bortaseger med 3-9 över Älvsjö, du kan läsa mer här. Hammarby däremot åkte på en förlust i sin premiär och lär komma hungriga till IFU. Vi ser fram emot en fartfylld match mot Hammarby!

I SSL var starten lite tuffare då det blev uddamålsförlust med 4-3 borta mot IBK Dalen, se highlights här. Hagunda vann sin premiär i SSL med hela 8-7 mot Linköping och kommer taggade till tänderna, en derbypremiär du inte vill missa!

SSL-biljetten gäller för båda matcher, säkra dina biljetter här!

Terrassen kommer vara öppen från 15:30 och servera chicken drumsticks med rostad potatis och srirachamajonnäs med sallad och bröd. En mat och matchbiljett kostar 295:- och betalas på plats men du måste då boka bord här!

Vill du bara gå på matchen mot Hammarby så kan du köpa biljett på plats med Swish för 50:-.

Det är forftarande begränsat med platser så först till kvarn gäller!

Kan du inte se Allsvenskamatchen på plats så ser du den på Innebandy.tv här!

Kan du inte se SSL-matchen på plats kan du läsa mer om sändningen här!