På söndag är det premiär!

21 september 2022 13:45
Allsvenskan

Nu på söndag är det premiär av Allsvenskan när vi tar emot Täby FC i IFU Arena.

Matchen drar igång 14:00 och nedan hittar du all biljettinformation.

Täby FC är nykomlingar i Allsvenskan efter att ha slagit ut både GS 86 AIF och Bele Barkarby IF IBF i kvalet efter att ha kommit två efter AIK i division 1 Stockholm.

Storvreta IBK är till mångt och mycket ett nytt lag med en kärna av spelare kvar från förra säsongen men med en stor del talangfulla spelare som flyttas upp från de egna leden. Under försäsongen har man stått för flera fina insatser även om inte resultaten alltid gått våran väg.

Här kan du läsa lagkaptenernas tankar inför premiären.

Storvreta IBK är laddade och redo, vi ses i IFU Arena på söndag!

Allsvenskan 2022/2023
En biljett till en hemmamatch i Allsvenskan Östra kostar 70:- och betalas med Swish på plats. Ungdom upp till och med 16 – 30:-
Barn upp till 6 år - Gratis
Som aktiv spelare i Storvreta IBK – gratis inträde

Säsongskort till SSL Herr gäller även Dam + JAS matcher

Säsongskort för säsongen 22/23 kostar 500:- och kan köpas på plats på matcherna och betalas med Swish

Alla Storvreta IBK ledare har fri entré till damernas matcher om man har anmält sig till kansliet inför respektive match. Står man ej med på listan i entrén i samband med match kommer man ej in gratis. Och detta gäller endast ledare och inte anhöriga.