Jakten på nummer åtta börjar ikväll!
Publicerad: 2023-09-17
Ikväll 18:30 tar vi emot Team Thorengruppen SK i IFU Arena i premiären av världens bästa innebandyliga, Svenska Superligan! Med sju SM-guld i ryggen börjar nu jakten på ett historiskt åttonde SM-guld.

Matchstart 18:30 ikväll i IFU Arena, säkra dina platser här!

Storvreta IBK har inlett säsongen starkt och har gått vidare i både Champions Cup och Svenska Cupen men det är nu det börjar på riktigt.

Världens bästa innebandyliga, Svenska Superligan, drar i gång ikväll i IFU Arena och det är dags för avstamp på en ny säsong där ett historiska åttonde guld hägrar i horisonten. Men vägen dit är lång och ditt stöd kommer krävs vid varje steg.

Vi inleder säsongen med match mot Team Thorengruppen SK från Umeå. Thorengruppen tippas av många att ta sig till slutspel eller missa slutspelsstrecken men låt dig inte luras, går inte Storvreta in i matchen med full kraft kan de väl störa de regerande mästarna. Bland nyförvärven hos bortalaget ser vi finska toppmålvakten Joonas Kaltiainen från finska landslaget och Esport Oilers.

Matchstart 18:30 ikväll i IFU Arena, säkra dina platser här!

Storvretahjärtat
Vi vänder oss främst till de engagerade supportrar som har egen inkomst och känner att de har råd att ge en slant när de är som gladast - när vi vunnit!

Storvreta IBK har Sveriges bästa innebandyfans och Storvretahjärtat ger er en möjlighet att hjälpa klubben nå sina högt uppsatta mål.

Man kan välja att stödja laget i Allsvenskan och/eller SSL och alla som är en del av Storvretahjärtat får ta med en kompis på match i Allsvenskan eller SSL, gratis!

Läs mer och bli en del av Storvretahjärtat här!

Adam Troy