Idag kan det avgöras!
Publicerad: 2024-03-31
Idag 15:00 är det dags för den femte kvartsfinalen mot Jönköping i IFU Arena. Storvreta IBK leder kvartsfinalserien med 3-1 i matcher och blir klara för semifinal vid seger.

Matchstart 15:00, säkra dina biljetter här!

Notera påskerbjudanet där biljetter bara kostar 100:- per vuxen och 70:- för ungdom/pensionär oavsett plats i arenan!

Vi ses i IFU Arena!

Storvretahjärtat
Vi vänder oss främst till de engagerade supportrar som har egen inkomst och känner att de har råd att ge en slant när de är som gladast - när vi vunnit!

Storvreta IBK har Sveriges bästa innebandyfans och Storvretahjärtat ger er en möjlighet att hjälpa klubben nå sina högt uppsatta mål.

Man kan välja att stödja laget i Allsvenskan och/eller SSL och alla som är en del av Storvretahjärtat får ta med en kompis på match i Allsvenskan eller SSL, gratis!

Läs mer och bli en del av Storvretahjärtat här!

Adam Troy