03 Mar 2 matcher
09 Mar 2 matcher
Idag 1 match

Buda hem Gustafsson och Stefanssons klubbor från SM-finalen!

11 maj 2023 08:32

Nu har du chansen att buda hem Storvretas, tillika SM-guldvinnarna Tobias Gustafsson och Andreas Stefanssons SM-guldklubbor. Och som extra bonus får man även Tobias Gustafssons klubbfodral!

Det blev SM-guld efter en stark insats mot IBF Falun. SM-guldet innebar den sjunde och därmed blev det kvitterat i titelfajten med Falun.

Lagkaptenen Tobias Gustafsson satte matchavgörande 5-4 och var en kugge bakom segern. En annan viktig spelare bakom segern var Storvretas målfarliga anfallare Andreas Stefansson. Nu har du en unik chans att buda hem någon av dessa historiska SM-guldklubbor. Pengarna från auktionen går oavkortat till förmån för Svensk Innebandyns samarbetspartner Suicide Zero och deras arbete mot psykisk ohälsa och suicidprevention.

Klicka här för att komma till auktionen för Tobias Gustafssons klubba.

Klicka här för att komma till auktionen för Andreas Stefanssons klubba.