Måndag

Säkra dina biljetter till semifinalerna!

30 mars 2023 18:01

Nu har vi släppt biljetterna till den första och tredje semifinalen mot Växjö som kommer att spelas i IFU Arena på tisdag respektive lördag nästa vecka.

Semifinal 1 spelar alltså nu på tisdag 4 april kl. 18.30 och sen spelas semifinal 3 på lördag 8 april kl. 15.00, båda i IFU Arena,

Efter en tidvis gastkramande kvartsfinalserien med en del fantastiska inslag och några inslag vi gärna lägger till handlingarna blev det igår klart att Storvreta IBK går till semifinal i SSL.

Säkra dina biljetter till semifinalerna här!

I semifinal väntar Växjö Vipers. Ett Vipers Storvreta IBK dels spelat tuffa bataljer mot denna säsong men dessutom ett lag som man slog ut ur slutspelet så sent som säsongen 20/21 då i kvartsfinal med 4-1 i matcher. Räkna med ett hungrigt motstånd och ett hungrigt Storvreta som vill visa upp sig på toppnivå i semifinalserien.

Under semifinalerna är du välkommen upp till Terrassen. Här erbjuds restaurang, café och bar med en fantastisk utsikt över hela huvudarenan.

Säkra dina biljetter till semifinalerna här!

För att äta middag på Terrassen måste man förboka. (Det finns tyvärr ingen möjlighet till drop-in för matservering.)

Bokningen stänger 24h före matchstart.

Vill ni besöka baren – välkommen upp!

Semifinal 1/7 Storvreta IBK 18.30
Meny ( tallrikservering)
Lövbiff med stekt potatis, rödvinssky, café de parissmör och friterad broccoli
Vegetarisk (önskas vegetarisk var vänlig och meddela det vid bokning)
Vegansk Kimchi & sojafärsbiff med stekt potatis, rödvinssky, café de parissmör och friterad brysselkål

Semifinal 3/7 Storvreta IBK
Mendelhavsbuffé
Paj med soltorkad tomat och oliver, sallad, charkuterier, grillade grönsaker, grillad haloumi, ost, foccacia.
Pris: vuxen 135 .-, 12-15 år 95.- Barn 75.-

Boka din plats på Terrassen här!

Observera att det endast förbokade platser för matservering och att det inte finns möjlighet till drop-in men välkommen till baren.