03 Mar 2 matcher
Borta
Pixbo
PIX

Dags för match mot Pixbo!

20 december 2018 16:59

Snart är det dags för match i IFU Arena mot Pixbo Wallenstam! Här hittar du Storvretas startformationer och mer inför matchen.

För Storvreta återstartade SSL med bortamatch mot IBK Dalen i söndagens. Efter en svag start kom Storvreta igen och vann tillslut med 9-6 där Albin Sjögren stod för fyra mål och en assist.

Pixbo Wallenstam stod över senast omgången och detta är deras första match sen VM. Intressanta spelare att hålla koll på är lagkapten Martin Östholm med sitt farliga skott och oberäkneliga Andreas Stefansson som allt som oftast hittar ett avslut som riskerar att leta sig in i mål.

Dagens matchvärd är Upplands Bilforum. När du vill köpa en ny eller begagnad bil, husbil eller husvagn är du välkommen till dem. De är en av de största återförsäljarna av Kia och är även auktoriserade återförsäljare för husvagnar och husbilar från Adria, Kabe eller Sun Living. Besök de på plats i Fyrislund och Boländerna eller på upplandsbilforum.se.

Missa inte vårat julerbjudande! Köp biljetter till matchen mot Pixbo och få biljetter till hemmamatchen mot Lindås! Du hittar julerbjudandet här.

Efter matchen väntar bortamatch mot Örebro lördag den 29 december, 16:30.

Du ser matchen mot Örebro på SSLplay här! Teckna gärna månadsabbonemang och välj att stödja Storvreta IBK!

Så här startar Storvreta IBK hemma i IFU Arena mot Pixbo idag:

I mål
Viktor Klintsten