Hemma
Borta
Storvreta
STO

Dags för bortamöte mot Falun på kanal 9!

12 oktober 2018 17:14

Ikväll spelar Storvreta IBK bortamatch mot IBF Falun med start 19:15 men sändningen på kanal 9 och Eurosport Player drar igång redan 18:30 med uppsnack! Här hittar du startformationer och mer.

Inför matchen mot Falun har Storvreta IBK tre raka segrar, den senaste var dessutom en derbyvinst med 8-4. Niklas Winroth och Jimmie Pettersson stod för två mål var i matchen och Albin Sjögren och Alexander Rudd fick med sig ett mål och en assist var.

Falun kommer från en 4-11 vinst borta mot Lindås men innan det föll Falun i en explosiv match mot Pixbo Wallenstam med 9-10. Både nyförvärvet Adam Colling och Malte Lundmark stod för hattrick mot Lindås.

Nästa hemmamatch är först söndag den 28 oktober 17:00 när Kim Nilssons FBC Kalmarsunda kommer till IFU Arena. Till matchen har vi ett rejält höstlovserbjudande, ungdom under 16 år går gratis med betalande vuxen! Köp dina biljetter här!

Storvreta IBK startar som följer mot IF Falun ikväll:
I mål
Viktor Klintsten