Dags för match mot Mullsjö!

18 januari 2022 06:20

Ikväll är det dags att ta emot serieledande Mullsjö AIS i IFU Arena!

Matchen mot Mullsjö AIS drar igång 18:30 ikväll i IFU Arena och du säkrar dina biljetter här om det finns några kvar!

Tack till alla som är en del av Storvretahjärtat som är ett initiativ som ger dig som har råd chansen att stödja Storvreta IBK lite extra, bli det du med här.

Läs på inför matchen här!

På grund av de nya restriktionerna måste vi tyvärr meddela att vi ej får ta in ståplatser på våra hemmamatcher för Allsvenskan och SSL. Antalet biljetter är också begränsade för att kunna efterleva kraven som ställs.

Varannan rad är spärrad samt att det måste vara minst två stolar tomma mellan sällskapen. Vi kommer sälja biljetter så länge det finns lediga stolar enligt restriktionerna. Det finns ingen övre gräns på hur många vi får släppa in så länge restriktionerna följs, notera att endast sittande publik är tillåtet.

Det kommer även fortsatt krävas uppvisande av vaccinationsbevis i entrén in till IFU Arena.

Vaccinationsbevis och legitimation krävs för samtlig publik som är 18 år eller äldre. Personer som är strax under 18 år ska kunna visa giltig legitimation för att bevisa sin ålder.

Var förberedd med vaccinationsbevis och legitimation när du närmar dig entrén så att passering kan ske snabbt och smidigt, tack för hjälpen!

Ladda ner vaccinationsbevis
Du som har e-legitimation, ladda ned ditt vaccinationsbevis här: Vaccinationsbevis

Du som inte har e-legitimation, ladda ner ditt vaccinationsbevis här: Vaccinationsbevis utan e-legitimation

För ytterligare frågor hänvisar vi till folkhälsomyndighetens hemsida: www.folkhalsomyndigheten.se

Läs mer om vaccinationsbevis på: www.e-hälsomyndigheten.se

Så säkra dina platser här!

Varmt välkomna!