Nicklas Paulsson förlänger med Storvreta IBK!

11 april 2018 10:00

I dagarna har det blivit klart att den vassa forwarden Nicklas Paulsson förlänger sitt kontrakt med Storvreta IBK med två år.

− Vi är jätteglada att Nicklas väljer att fortsätta sin innebandykarriär hos oss i Storvreta. Nicklas är med sin irrationella spelstil en viktig spelare för oss då han kan spela på flera olika forwardspositioner. säger Johan Carlström från Storvreta IBKs styrelse.

Nicklas har Storvreta IBK som moderförening och har varit med och vunnit 1 SM-guld och 2 guld i Champions Cup med klubben.

− Det var självklart för mig att förlänga med Storvreta. Jag vill spela i ett av världens bästa lag som alltid spelar för att vinna nya titlar. Med detta lag som håller på att ta form så ser jag verkligen fram emot nästa säsong.

För Nicklas och SSL-laget väntar närmast semifinal 5 mot Mullsjö AIS i IFU Arena på torsdag 19:00! Du hittar dina biljetter här!