03 Mar 2 matcher
Borta
Örebro
ORE

Dags för match mot Örebro Kings!

27 september 2018 16:59

Det kommer vara ett fokuserat Storvreta som kliver in i IFU Arena ikväll för säsongens andra hemmamatch. Örebro Kings väntar 19:00 och här hittar du Storvretas startformationer och mer.

Du hittar dina biljetter till matchen här!

När Storvreta IBK spelade mot Örebro Kings under försäsongen i Storvreta blev det hemmaseger med 11-2. Nu är dock säsongen igång på riktigt och alla försäsongsresultat lagda till handlingarna. Örebro Kings inledde säsongen med en förlust mot Lindås Waves med 8-9 innan man besegrade Sirius i just IFU Arena med 6-7. Målrikt värre i båda matcher alltså! Örebros målfarliga Simon Jirebeck stod för två mål och en assist mot Sirius.

Dagens matchvärd är Upplands Bilforum. Där hittar du din nya eller begagnade bil, husbil eller husvagn. De är en av de största återförsäljarna av Kia och är även auktoriserade återförsäljare för husvagnar och husbilar från Adria, Kabe eller Sun Living. De har även din drömbåt från Ryds och välfyllda anläggningar i Fyrislund och Boländerna. Läs mer på deras hemsida upplandsbilforum.se.

Du hittar dina biljetter till matchen här!

Närmast efter kvällens match väntar bortamatch mot Lindås Waves på onsdag den 3 oktober 19:00, en match ni ser på sslplay.se. Köp gärna abonnemang och välj att stödja Storvreta IBK.

Storvreta IBK startar som följer mot Örebro Kings ikväll:

I mål
Viktor Klintsten