Lina Brynö klar för Storvreta IBK!

8 augusti 2019 09:15
Dam

Backen Lina Brynö som återfanns i Sirius i SSL förra säsongen är nu klar för Storvreta IBKs lag i Allsvenskan.

− Lina är precis vad vi behöver, en stabil back med massor av erfarenhet som kommer att vara en jättetillgång för vårt till stora delar unga lag, säger vice ordförande Henrik Ededahl och fortsätter.

− Vi är grymt nöjda med denna värvning!

Inför förra säsong anslöt hon till Sirius i SSL men är alltså nu klar för Storvretas återkomst till Allsvenskan. Kontraktet är skrivet på två år.

− Storvreta är ett härligt gäng som spelar fartfylld innebandy, precis som jag gillar! Säger Lina Brynö och fortsätter.

− Framförallt hoppas jag på en rolig säsong med många spännande matcher, sedan hoppas jag självklart på en bra placering som resulterar i en kvalplats!