Ge bort en upplevelse i världsklass i jul!

22 december 2018 12:15

Onsdag den 16 januari 19:15 är det dags för matchernas match i IFU Arena! Storvreta tar emot Falun och redan nu kan man köpa biljetter och ge bort i julklapp!

Mästarmöte, toppmatch, giganternas kamp, SM-finalrepris, kalla det vad man vill men alla vet att när det gäller klubblagsmatcher finns det ett rivalmöte som slår alla andra. När svenska mästarna från de senaste 9 åren(!) Storvreta IBK med fem SM-guld och Falun med fyra slår samman blir det ALLTID något extra.

När världens bästa spelare på alla positioner drabbar samma blir det en match ni inte vill missa. Visst ska man köpa biljetter till sig själv men varför inte ge bort en innebandyupplevelse i världsklass till nära och kära.

Kanske till och med tillfälle att bjuda med någon som inte gått på SSL-innebandy förut och frälsa dem!

Du hittar biljetterna här!