Dags för match mot Mullsjö!

3 oktober 2019 16:59

Ikväll 19:00 tekar matchen mot Mullsjö igång och du hittar förutsättningarna här.

Storvreta har vunnit två av två matcher i inledningen av årets SSL, frågan är om det blir en tredje seger ikväll?

Du hittar biljetter till kvällens match här!

Dagens matchvärd är en av våra Huvudpartner Upplands Bilforum, när du vill köpa en ny eller begagnad bil, husbil eller husvagn är du välkommen till dem. De är en av de största återförsäljarna av Kia och är även auktoriserade återförsäljare för husvagnar och husbilar från Adria, Kabe eller Sun Living. Du hittar även din drömbåt från Ryds hos de. Läs mer på deras hemsida här.

Mullsjö startade säsongen med en överkörning av Sirius med 11-3, där bland annat schweisiska nyförvärvet Jan Zaugg stod för fyra mål. Sen fick de en näsbränna mot Falun då de förlorade med 5-8 men även där nätade Zaugg, denna gång två gånger, får Storvreta stopp på honom ikväll?

Inför matchen har Storvreta fortfarande en del spelare på sjukdomslistan och uppställningnen kan komma att ändras men i skrivande stund startar Storvreta enligt nedan mot Mullsjö.

I mål
Viktor Klintsten