06 Jan 1 match
22 Jan 1 match
27 Jan 1 match
Idag 1 match

Ta med laget på match på söndag!

4 mars 2019 11:32

Säsongen närmar sig sitt slut så passa på att göra något kul med laget. På söndag spelar Storvreta IBK sin sista hemmamatch i grundserien då man möter Mullsjö. Ta chansen och köp biljetter till laget till rabatterat pris!

Läs mer och boka era biljetter här!

Matcherna mot Mullsjö blir alltid rejäla holmgångar som visar upp innebandyn från sista bästa sida. Nu är det dessutom tabellettan Storvreta mot tabelltrean Mullsjö, två lag som vill spika formen inför slutspelet och visa var skåpet ska stå!

Förutom högklassigt lagspel ger matchen och laget chansen att njuta av (analysera?) världsstjärnor som Albin Sjögren, Robin Nilsberth och Tobias Gustafsson hos svenska mästarna Storvreta och hos Mullsjö hittar vi bland annat schweizaren Tim Braillard och norrmannen Daniel Gidske och då finns det ett antal landslagsspelare vi inte ens nämnt!

Välkomna till en innebandymatch i världsklass på söndag!

För frågor ta kontakt med Hannes Öhman 0735 19 14 14.

Ni bokar enkelt hela laget till ett rabatterat pris på länken https://storvretaibk.propublik.se/lagbiljetter2018

Bokningen stänger 3 dagar innan match eller då biljetterna är slut.

Lagbiljetten kostar 40 kr per biljett, men ni måste köpa minst 20 st. Ni sitter garanterat tillsammans om bokningen görs minst 3 dagar innan match. Om ni bokar senare kan vi inte garantera det, men vi gör givetvis så gott vi kan för att lösa det.