Dags för bortamatch mot Kalmarsund!

23 februari 2019 13:59

Om några timmar drar bortamatchen mot Kalmarsund igång! Här hittar du hur Storvreta startar matchen och mer!

Förra matchen blev seger mot Höllviken hemma i IFU Arena med 6-4. Stor segerorganisatör var Albin Sjögren med tre mål och en assist. Poäng innebar att Sjögren kryper allt närmare förstaplatsen i poängligan. Han ligger just nu på andra plats med 64 poäng, ettan har 68.

Kalmarsund går in i matchen med två raka förluster. Senaste blev det förlust borta mot Dalen med 4-2.

Kalmarsunds stora stjärna Kim Nilsson hittar vi först på 24e plats i poängligan med 38 poäng.

Storvreta leder SSL-tabellen medan Kalmarsund ligger på nionde plats med samma poäng som åttan Jönköping som just nu innehar den sista slutspelsplatsen.

Matchen mot Kalmarsund drar igång 16:00 och du ser den på SSLplay här.

Storvreta har sen hemmamatch mot Växjö Vipers nu på torsdag 19:00 i IFU Arena, säkra dina platser här!

Så här startar Storvreta mot Kalmarsund i eftermiddag. Två formationer med backar och center och tre rullande forwardspar.

I mål
Viktor Klintsten