Jenny Larsson ”Vi har ett bra lag”

11 augusti 2019 12:19
Dam

Efter ett första genombrott förra säsongen i division 1 är nu junioren Jenny Larsson redo att ta steget till seniorinnebandy fullt ut och är redo för Allsvenskan.

− Självklart är det superkul att vi ska spela i Allsvenskan eftersom det är något helt nytt för mig och jag är tacksam över den möjligheten, berättar Jenny Larsson och fortsätter.

− Dessutom ser jag fram emot att möta nytt motstånd och ta oss så högt upp i tabellen som möjligt. Vi har ett bra lag samt flera nya spelare som kommer bidra med nya styrkor till laget.

Storvreta har höga förväntningar och mål kommande säsong i Allsvenskan och Jenny Larsson har ingen tvekan i att potentialen finns att nå de.

− Jag hoppas på en rolig säsong och fortsätter vi med bra träningar och går in till hundra procent så tvivlar jag inte på att vi kan nå en bra placering.