Gör som flera av spelarna och ledarna i Storvreta IBK teckna KlubbEl!

25 november 2020 09:15
Förening

Då restriktionerna gällande publik på idrottsevenemang fortfarande gäller så vill vi på Upplands Energi hjälpa Storvreta IBK ytterligare.

Att byta elleverantör är lite läskigt och är krångligt, man har ofta samma elleverantör som elnätsleverantör för man vill ha 1 faktura.

Idag så har man oftast digitala fakturor och då går det enkelt och smidigt att betala för dig som kund.

Varför skall jag byta elleverantör till Upplands Energi?

• Vi har förmånliga elavtal vilket gör att du som kund alltid har ett bra pris
• Vi hjälper dig som kund om du har frågor om ditt elavtal och hur du hjälper din förening, vi ligger i topp gällande nöjd kund i Sverige samt är certifierade i Schysst Elhandel.
• Vi har under flera år varit med att stöttat er förening och andra föreningar i Uppland vilket inte din nuvarande leverantör gör.

Om du stöttar Storvreta IBK genom att vara KlubbEl’s kund får Storvreta IBK 150-500 kr direkt + en ytterligare en bonus på 100 kr, sedan 10 kr/månaden så länge du är kund.

Det kostar inget extra för dig som kund att ha KlubbEl utan ni får även en rabatt på ert fossilfria KlubbEl’s avtal.

Vi gör det enkelt för dig att byta till KlubbEl, fyll i intresseanmälan på här så kontaktar vi dig eller maila dina kontaktuppgifter till [email protected]

Gör som flera av spelarna och ledarna i Storvreta IBK teckna KlubbEl du också!

Läs mer här!