Storvreta IBK söker tränare till Juniorakademin!

22 oktober 2019 06:48
Herrjunior

Storvreta IBK söker en cheftränare för HJ17 som ingår i Storvreta Juniorakademi. Det finns en stor stab klar kring HJ17 men vi söker nu en chefstränare.

Vi söker dig som vill ta nästa steg inom din tränarkarriär tillsammans med en bra tränargrupp och som har spelarutvekling som din styrka i ditt tränarskap. Vi vill jobba väldigt målinriktat, dessutom kommer fokus ligga på förberedelser till eventuellt JAS-spel som är nästa steg i utvecklingstrappan.

Det finns redan en stor och bra stab runt HJ17 nu är det bara dig vi saknar.

Arbetsbeskrivning för HJ17 Chefstränare

Ingå i grupp där Dam-JAS, Herr-JAS & HJ17 tillhör Akademin.

Ansvarig för:
− Laguttagningar till HJ17 GUD & HJ17 Uppland serierna tillsammans med dom övriga i ledarstaben.
− Matcherna i de båda serierna
− Träningsupplägg med ett målinriktade övningar osv.
− Spelarsamtal två gånger per säsong
− Utveckling och förberedelser för att bli JAS-Spelare
− En del av samarbetet med JAS-Herr och P16 GUD
− Leda tre innebandy pass plus två matcher i veckan, du har tillgång till assisterande tränare och lagledare

Känner du dig träffad? Mejla sportsligt ansvariga Theodor Jonsson på [email protected] om du har frågor eller funderingar eller ett CV med din innebandyhistorik och erfarenheter både som spelare och ledare om du vill ansöka.

Samtal pågår fortlöpande och positionen tillsätts så fort vi hittat rätt kandidat, så tveka inte att kontakta oss!