Tillsammans mot nya mål!

30 augusti 2019 18:16

Vi går mot en ny spännande säsong i världens bästa innebandyliga – Svenska Superligan. Flera lag har stärkt upp för att utmana om guldet. Lyft Storvreta IBK till nya stordåd från din plats i IFU Arena hela säsongen, köp säsongskort nu.

Du köper ditt säsongskort här!

Vi minns publikfesterna från säsongen som gått och ser fram emot nya höjdpunkter denna.

Som regerande mästare med sex SM-guld i bakfickan är Storvreta laget alla vill slå. När de kommer till IFU Arena är det alltid ny match och ögonen glöder hos våra spelare så som motståndarna.

Hampus Ahrén har redan visat framfötterna och säsongen lovar återkomster för Nicklas Paulsson och Jacob Glas. Och att Alexander Rudd fått genomföra en hel försäsong för första gången på flera år lovar gott och lägg sen till att Valdemar Ahlroth är bättre tränad än någonsin, Storvretas trupp ser väldigt stark ut, kan det bli nytt poängrekord denna säsong?

Även på motståndarsidan finns det spännande spelare att se fram emot. Schweizaren Jan Zaugg har redan blivit en snackis i Mullsjö. Sen har vi spelare som Tobias Lindström i Kalmarsund som även Storvreta jagade, kommer han slå igenom redan första säsongen?

Redan till hemmapremiären har vi en repris på SM-finalen när Falun kommer på besök till IFU Arena den 24 september. Falun har föryngrat och bland annat fått med sig Emil Rudd från Örebro och framtidslöftet Victor Wettergren och satt ner Rasmus Enström på backplats.

Så varför vänta, säkra din plats i IFU Arena för hela säsongen redan nu! Läs mer om olika prisnivåer och mer här.