Viktor Klintsten ”Jag blev inte glad”

5 februari 2019 06:59

Inför derbyt på tisdag den 12 februari har några spelare fått svara på tre snabba. Vi inleder med Viktor Klintsten som minns tillbaka till ett derby där en dispyt hamnade i centrum.

Berätta om ett derbyminne som står ut.
− Kommer ihåg när Stefan Forsman bytte ut mig och jag blev inte glad. Så jag började skälla på honom och han började skälla på mig. Alla i Fyrishov såg och hörde oss båda ganska bra, berättar Viktor Klintsten med ett skratt och fortsätter. Det blev en UNT artikel av det hela.

Hur skulle du beskriva känslan att spela i en fullsatt arena?
− Den är speciell. Det är därför man spelar tycker jag. Det brukar bli bra matcher när det är fullsatta läktare.

Om du fick välja hur kommer derbyt se ut?
− Att vi verkligen kör över dem. Chansen är stor att vi gör det också, avslutar han med ett leende.

Storvreta mot Sirius, SSLs två formstarkaste lag drabbar samman på tisdag den 12 februari. Säkra dina biljetter här inför den kommande publikfesten!