06 Jan 1 match
22 Jan 1 match
27 Jan 1 match
Idag 1 match

Tobias Gustafsson ”Ett hungrigt Storvreta”

3 december 2019 06:59

Tobias Gustafsson ger oss sin analys av senaste matchen och blickar mot onsdagens hemmamatch mot IBK Dalen.

Hur skulle du analysera matchen mot Linköping?
− Kontrollerat i två perioder, sen tappade vi det fullständigt. Nej men vi går ner oss där i tredje och släpper in Linköping i matchen. De får göra lite lätta mål och vi slutar anfalla framåt och då tar de över. Sätt till matchen var det väl rättvist att vi åkte på en torsk den här gången tyvärr.

Var ska fokus ligga inför Dalen?
− Vi måste kolla oss lite i speglarna och ta lärdom utav det här. Det är det som är skönt med en säsong, det kommer nya matcher så det är inte mer än en två poängtapp den här matchen. Vi ska lära oss utav det och ta med den här känslan, det är det ingen som gillar, och den vill vi inte känna mot Dalen heller, säger Tobias Gustafsson.

Vad förväntar du dig för matchbild på onsdag?
− Dalen har börjar köra lite mera nu och gasar på lite mera så tror det kan passa oss rätt bra, full fart och förhoppningsvis mycket mål och tätt bakåt.

Så vi kan förvänta oss en riktigt underhållande match?
− Ja, det tror jag verkligen! Ni kommer få se ett hungrigt Storvreta som vill komma tillbaka på vinnarspåret, säger Tobias Gustafsson.

Imorgon, onsdag, är det ny hemmamatch när Dalen kommer till IFU och Storvreta och IFU har skapat ett riktigt bra erbjudande till matchen!

För 120:- får du en biljett till matchen mellan Storvreta och Dalen och en Arenaburgare, du kan valfritt välja plats i arenan så passa på att välja din favoritplats till superpris och njut av en Arenaburgare i samband med matchen!

Säkra din Biljett & Burgare Deal här nu!

Kan endast köpas online, pris för barn 85:-, kan köpas fram till kl. 14 på onsdag.

Burgaren hämtas ut inne i Arenakiosken i A-hallen och sedan kan man gå upp och äta den på Terrassen om öl/vin önskas till maten.