06 Jan 1 match
22 Jan 1 match
27 Jan 1 match
Idag 1 match

Victor Andersson ”Ställa högre krav på oss själva”

9 januari 2019 09:25

Ikväll är det äntligen dags för årets första hemmamatch i SSL! Lindås väntar och Victor Andersson får läget att reflektera inför matchen.

Lindås väntar?
− Ska bli speciellt att serielunken drar igång igen efter att man haft fokus på Champions Cup i helgen. Men ska bli skönt, efter debaclet i fredags, att komma tillbaka och spela matcher igen.

Ingen risk för baksmälla?
− Nej, det känns som att vi får tackla det här på rätt sätt och sluta oss samman som grupp och komma ut starka ikväll och göra det bra tillsammans. Blir tufft, kanske lätt att underskatta Lindås men då tror jag nog vi kommer åka på stryk, så gäller att vi sluter oss samman och presterar, säger Victor Andersson.

Hur ska ni göra för att få till prestationen?
− Jag tror att vi ska ställa högre krav på oss själva och unna varandra framgång därute. Jag tror det kommer bli två väldigt viktiga komponenter för att vinna ikväll.

Tror du vi kan få se ett glatt Storvreta på banan?
− Ja, förhoppningsvis så kan vi väl spela en frejdigare innebandy och det kanske smittar av sig på publik och på spelare och då kan det bli roligt att spela och då kan du få se lite glada spelare, säger Victor Andersson.

Vi ses ikväll i IFU Arena, matchstart 19:00, du hittar dina biljetter här.