03 Mar 2 matcher
Borta
Dalen
DAL

Idag är det dags för SSL-premiär!

19 september 2018 11:50

Ikväll kliver Storvreta IBK in i en ny säsong i Svenska Superligan. IBK Dalen står för motståndet i IFU Arena och här hittar ni hur Storvreta ställer upp och mer!

Du hittar dina biljetter till matchen här!

Inför säsongen har Storvreta fått in en ny ledarstab ledda av Andreas Harnesk och Kristofer Widlundh. På spelarsidan har Rasmus Sundstedt kommit tillbaka från Schweiz och man har också fått in nytt blod i form av Simon Götz, Linus Jämtdal och Simon Olofsson.

I IBK Dalen hittar vi landslagsstjärnor som Ketil Kronberg, Jonas Svahn och Måns Parsjö Tegnér. Under försäsongen tog IBK Dalen ett silver i elitklassen av i sin egna cup Scandic Cupen och kommer bli en tuff nöt att knäcka ikväll.

Dagens matchvärd är Restaurang Heat som levererar svensk husmanskost i högsta klass till både lunch och catering samt erbjuder sina gäster härliga klassiker såsom pannkakstorsdagar med ärtsoppa. Läs mer på deras hemsida restaurangheat.se här. Missa inte deras erbjudande längst ner!

Du hittar dina biljetter till matchen här!

Närmast efter kvällens match väntar bortamatch mot Pixbo Wallenstam på söndag den 23 september 17:00, en match ni ser på sslplay.se.

Storvreta IBK startar som följer mot IBK Dalen ikväll:
I mål
Viktor Klintsten