03 Mar 2 matcher
09 Mar 2 matcher
Idag 1 match

Robin Nilsberth ”Stefans nyfunna son”

25 september 2017 19:38

Nu på onsdag 27 september 19:00 väntar hemmapremiär i IFU Arena mot Örebro. Under inledningen av SSL har Storvretas spelare fått svara på några annorlunda frågor, nu har turen kommit till Robin Nilsberth.

Vem i Storvreta IBK tror du överraskar i SSL och på vilket sätt?
– Jag tror att Micke Jansson tar ytterligare ett steg. Kom in som en frisk fläkt ifjol och blir bättre och bättre för varje träning.

Vem borde inte sköta musiken inför matcher och varför?
– Valdemar Ahlroth. Han fick chansen, men misslyckades totalt. Jag hade högre förhoppningar om honom! Konstaterar Robin Nilsberth.

Ledarstaben är borta och en spelare måste ta över som tränare, vem och varför?
– Kristian (Adolfsson). Stefans (Forsman) nyfunna son och utbildad sjukgymnast. Det kan inte gå fel!

Du skickas till en öde ö och får ta med dig en lagkamrat, en film och en maträtt, vilka och varför.
– (Nicklas)Paulsson såklart, snickare till yrket och vinner i skral konkurrens. Vi skulle titta på dokumentären om Stensons vinst i British Open och träna bunkerslag. Vi skulle fånga fisk och skaldjur, perfekt! Avslutar han.