Spelarna bjuder på bussresan på lördag!

12 april 2018 10:37

Som tack för allt stöd under säsongen så bjuder Storvreta IBKs SSL-spelare på bussresan till Nyhemshallen på lördag!

Ikväll är det dags för den femte semifinalen i IFU Arena men redan på lördag väntar semifinal 6. Storvreta har redan tidigare aviserat att det anordnas en supporterbuss. Nu är det också klart att spelarna bjuder på bussbiljetten.

− Vi vill bjuda tillbaka lite. Våra supportrar är viktiga för oss och har hjälpt oss hela säsongen. Kan vi bjuda tillbaka lite av vad de har hjälp oss är det självklart! Säger lagkapten Mattias Samuelsson och fortsätter.

− Stämningen i IFU har varit fantastisk denna säsong och jag ser verkligen fram emot kvällens semifinal, ni lyfter oss!

Du hittar resplan nedan och bokningssidan här. Har du frågor så kan du maila [email protected].

Närmast väntar dock semifinal 5 i IFU, nu kör vi!