03 Mar 2 matcher
09 Mar 2 matcher
Idag 1 match

Idag är det bortamatch mot Helsingborg!

22 november 2017 09:50

Ikväll är det bortamatch mot FC Helsingborg och jakten på förstaplatsen i SSL fortsätter. Matchstart är 18:30 och ni ser matchen på SSLplay.

Storvreta har vunnit sina fem senaste matcher och är fortfarande obesegrade på ordinarietid den här säsongen. I publikfesten mot Mullsjö blev det seger senast med 7-3 och Tobias Gustafsson satte två och Michael Jansson likaså.

Helsingborg leds av evigt unge Mika Kohonen som satt 8 mål och 7 assist denna säsong. Men Helsingborgs Jonathan Nilsson ligger bäst till i poängligan av alla på plan ikväll med en tredjeplats i SSLs poängliga då han satt 13 kassar och assisterat till 9. Senast fick Helsingborg med sig en tight seger mot Team Thorengruppen med 6-7 och förenämnda duo hittade varandra två gånger under den matchen.

Ni ser kvällens match 18:30 på SSLplay här för 89:- eller köp gärna månadsabbonemang för 249:- per månad och välj att stödja Storvreta IBK.

Storvreta IBK kommer att starta som följer:

I mål
Viktor Klintsten