Ferrotaget lottar ut middag på Miss Voon för två under Falunmatchen!

24 januari 2018 11:09

På lördag är det dags för mästarmöte mot Falun 15:00 i IFU Arena! De som finns på plats kommer vara med i en utlottning av middag för två på Miss Voon som Ferrotaget ordnar.

Under matchen mot IBF Falun på lördag kommer alltså Ferrotaget lotta ut middag för två på Miss Voon till tre personer! Lottningen baseras på sittplats. Du hittar biljetter till matchen mot Falun här.

Ferrotaget är ett bemanningsföretag verksamt inom hotell- och restaurangbranschen. De tillhandahåller bemanningslösningar anpassade för hotell, restauranger, barer, nattklubbar, sportevenemang samt event. Du hittar deras hemsida här.

Miss Voon kombinerar smaker från alla de asiatiska köken med en skandinavisk grund. De har länge varit inspirerade av det asiatiska köket och är glada över att få tolka det på sitt eget personliga sätt. Fräschör, enkelhet och mycket smakskaraktär är ledorden när de utformar menyn, och det går igen även i vin- och drinklistan. Läs mer om Miss Voon på deras hemsida här.