Jacob Glas klar för fortsättning i Storvreta IBK!

17 maj 2018 10:00

Jacob Glas och Storvreta har kommit överens om fortsatt spel i minst två år till.

− Det var självklart att förlänga mitt kontrakt när jag fick frågan om förlängning. Jag vill ju spela och träna med de bästa, säger Jacob Glas och fortsätter.

− Det ska bli väldigt intressant med ny tränare och tror att han kan hjälpa mig att utveckla min innebandy.

Jacob kom till Storvreta från Granlo BK och har spelat i Storvreta i två säsonger.   − Jacob har under sin tid i Storvreta utvecklat sitt innebandyspel på ett väldigt positivt sätt. Han är en väldigt viktig spelare både på och utanför planen och vi hoppas och tror att Jacob även under kommande säsonger kommer att leverera på sitt väldigt positiva sätt, säger Johan Carlström vice ordförande Storvreta IBK.