Rekorddeltagande på Daycampen!

14 augusti 2017 17:09
Summercamp

Nästan 250 deltagare har nu checkat in på Storvreta Daycamp i IFU Arena, ett rekord i antal deltagare och de har en härlig vecka framför sig!

Med deltagare från Sverige, Norge, Tyskland och Storbritannien är det dessutom en riktigt internationell uppställning deltagare i år. Dag ett är förbi och grupperna har redan hunnit tränas av bland andra Albin Sjögren, Robin Nilsberth, Niklas Winroth och Alexander Rudd.

Dessutom har två grupper gruppledare med lite extra stjärnglans i form av Valdemar Ahlroth och Tobias Gustafsson.

Förutom innebandy inne i IFU Arena har det varit full aktivitet i friidrottshallen så väl som ute där vissa grupper fått känna på amerikansk fotbollsträning.

Framöver kommer deltagare också få chans att träna ”Speed and Strength” på Ultimate Performance och på onsdag väntar en riktig höjdpunkt då alla ska till Turbo Sport and Adventure Zone. Fredag är det sen matchdag och matchspel för hela slanten. Vill man kika så är det fullt ös i IFU Arena. Vi ser fram emot en riktig höjdarvecka!

Du hittar nästan 1000 bilder från dag 1 på Storvreta Summercamps Facebooksida här.