Hemma
LIBK

Dags för partnermatch mot Linköpings IBK

7 november 2018 13:59

Ikväll är det dags för match mot Linköpings IBK i Svenska Superligan 19:00 i IFU Arena. Här hittar du Storvretas startformationer och mer!

Detta är en partnermatch där en stor del av våra partner köp alla biljetter och delar ut de GRATIS! Har du inte redan gjort det hittar du bokningslänkar här.

Storvreta kommer från två målfester och är på hugget! Senaste matchen var hemma mot Jönköping där Storvreta tillslut vann med 11-6. Albin Sjögren fick med sig ett hattrick som han avslutade med ett konstmål i boxplay. Victor Andersson plockade med sig sitt första mål för säsongen efter en riktig delikatess.

Linköping ligger i toppen av tabellen och kommer från segrar mot Dalen med 8-3 och senast hela 11-5 mot IK Sirius IBK i Linköping Sporthall. Mot Sirius stod Linköpings tjeckiska stjärna Matej Jendrisak för ett hattrick medan Markus Lindström och Max Wahlgren fick med sig två mål vardera från matchen.

Närmast efter kvällens match väntaren bortamatch mot Mullsjö AIS på söndag 11 november 17:00, en match ni ser på SSLplay. Sen på tisdag den 13 november väntar ny hemmamatch i IFU Arena mot FC Helsingborg 19:15.

Så här startar Storvreta IBK mot Linköping IBK ikväll:

I mål
Viktor Klintsten